הפרופיל המנצח באתרי הכרויות

הפרופיל המנצח באתרי הכרויותאלפי אנשים רשומים לאתרי הכרויות, אז מה יבדיל אותנו מהם? איך נגרום לכך שנקבל יותר פניות והצעות לדייטים ומפגשי הכרויות? מה אנו באמת צריכים לרשום בכרטיס הפרופיל האישי שלנו ומה לא?

כאשר אנו נרשמים לאתרי הכרויות עלינו לעדכן את הפרופיל האישי שלנו. כרטיס הפרופיל שלנו הוא ה”פנים” שלנו באתר ההיכרויות. בעת ההרשמה עלינו לרשום תיאור קצר על עצמנו שיוצג לאחר מכן בכרטיס הפרופיל שלנו. כיצד לבחור משפטי מחץ מנצחים לכרטיס שלנו כדי לגרום לכך שנדבר אמת ונקבל הרבה פניות?

הרבה מהאנשים רושמים כל מיני לוקשים כמו “אני גבר חלומותייך כדי לך לצאת איתי” או שסתם רושמים מילה אחת “שלום”… מזה אומר עליכם ועל הרצינות שלכם למצוא דייט?
חשוב לרשום תיאור קצר ומעניין עם כמה משפטים חזקים שימשכו את העין, ישדרו יצירתיות וכמובן יהיו אמיתיים עליכם.




השיטה הכי טובה לבחור תיאור מנצח היא להסתכל על תיאורים של פרופילים אחרים ומה מהם שעניין אותך וגרם לך ללחוץ עליהם, תרשום לך כמה הערות ומשפטים מתוכם, תאסוף כאלה מכמה פרופילים ולבסוף תסכם לעצמך כמה משפטים דומים המתאימים ביותר עבורך ועבור האופי שלך.

יש להשתמש באפשרות הסינון של אנשים שאיננו רוצים לפגוש לדייט כבר במשפטי התיאור כמו למשל אם אתם לא אוהבים נשים רזות או שמנות או נשים עם ילדים, או אישה שלא מעוניינת בגבר ללא תואר אקדמי וכו’…






2 תגובות

  1. אניה
    01/20/2014 @ 08:32

    אני בורחת מפרופילים יותר מידי טובים.
    הם נראים מפוברקים.

    Reply

    • יונית
      05/06/2014 @ 01:22

      אני אלמד אותכם מה זה פרויל טוב.
      פנו אלי במייל ואתן לכם שיעורים חינם.

      Reply

הוספת תגובה