סימנים שהכל זורם מעולה

סימנים שהכל זורם מעולהישנם סימנים רבים שבעזרתם תוכלו לדעת האם הגבר או האישה שאותם אתם רוצים לפגוש לפגישת דייטינג או הכרויות רוצים גם הם אתכם. כל מה שעליכם לעשות הוא לחפש את אותם סימנים, הנה כמה סימנים לדוגמא:
•    הם מחפשים מידע עלייכם – כשאתם מרגישים שהאדם איתו אתם כרגע דייטינג מחפשים מידע אודותיכם סימן שהם מתעניינים בכם כדי שיוכלו לעשות את הצעד הנכון כדי להרשים אתכם.
•    הם מוסיפים אתכם כחברים באתר הרשתות החברתיות שלהם – זה לא אומר שכל מי שמוסיף אתכם כחבר ברשת החברתית מעוניין לפגוש אתכם לפגישת דייטינג או הכרויות סקס אך אם זה מתווסף לסימנים נוספים יש לזה ערך מוסף.
•    הם נותנים לכם מחמאות בנדיבות – אם הגבר או האישה מעוניינים בכם הם יחלקו לכם מחמאות ללא סוף כדי לגרום לכם להרגיש מיוחדים בעיניהם ובנוח להיות במחיצתם כך שכשיגיע הרגע הנכון מבחינתם לשאול אתכם אם אתם רוצים לפגוש אותם לפגישת דייטינג או הכרויות נוספת רוב הסיכויים שתענו בחיוב.




•    הם מסתכלים רק עלייכם – כשגבר או אישה מחליטים לכבוש את לב בחיר ליבם הם לא מסתכלים על אף אחת או אחד אחר. כל תשומת ליבם יהיו מופנים אליהם. כך שלא תהיה אפשרות ליציאת דייטינג עם מישהו או מישהי אחרת וכמוכן סטוצים יהיו מחוץ לתחום.
•    הם מנסים להתקרב אלייכם – הגבר או האישה שלכם יחפשו כל הזמן דרכים להתקרב אליכם וישלחו לכם רמזים עדינים בדבר כוונתם להזמין אתכם לפגישת דייטינג, הכרויות או סטוצים.
•    הם שואלים אתכם על השתתפותכם באירועים קבוצתיים וחברתיים – כדי לשיוכלו גם הם להשתתף באותם אירועים ,להתקרב אליכם כמה שיותר ולהכין את הקרקע לקראת פגישת דייטינג, הכרויות או סטוצים המיוחלת מבחינתם.
כל האמור לעיל נכון גם לאשה וגם לגבר המחפשים דייטינג, הכרויות או סתם סטוצים. בסופו של יום כולנו חושקים ורוצים את אותם דברים.
נכתתב ע”י אריה א.





הוספת תגובה