איך תשמרי אותו קרוב אלייך?

איך תשמרי אותו קרוב אלייך?לא היה לך פשוט למצוא אותו בתוך אתר הכרויות בחינם. יש שם כל כך הרבה ורובם בכלל לא עונים על הקריטריונים שלך. בפגישה הראשונה הוא היה מקסים, שרמנטי, מצחיק, מכבד ונראה שהוא גם מתכוון לכל מה שהוא אומר לגבי קשר זוגי ומשמעותו בעיניו. ממש כמוך. התאמה מושלמת, נכון? אם כן, מכאן והלאה, אל תהרסי לעצמך.
איך תצליחי לגרום למערכת היחסים הזו שתעבוד כמו שצריך? שלא תמצאי את עצמך עם עוד ילד (כמו שחברה שלך מספרת על הגבר שלה), שלא תמצאי אותו בורח כל הזמן לחברים (כמו שחברה אחרת מספרת לך על הגבר שלה). כמה כללי בסיס יעזרו לך לשמור על זוגיות טובה עם גבר קרוב ואוהב.



השקיעי בעצמך

בואי נודע בזה, לדייט הראשון עם גבר מתוך אתר הכרויות חינם את מגיעה: פצצה. בדייט הכרויות שני את עדיין שומרת על מראה מדהים. עכשיו, בואי נפגש עוד שנה מכאן. נכון שאת לא תמיד מורידה שערות בזמן? נכון שאת אוהבת ללכת עם טרנינג ישן ורחב בבית? נו, אז מה את מצפה? שלא יסתכל לצדדים? תגרמי לו לרצות אותך לא כי הוא גבר (עם צרכים), תגרמי לו לרצות אותך! השקיעי בעצמך.

תפסיקי לשבת לו על הזנב

גם את לא אוהבת את זה. אל תשכחי, לשניכם היו חיים לפני הדייט הכרויות ראשון. אין שום סיבה שהם יפסיקו לאחר שהרחבתם את חייכם והכנסתם לתוכם אהבה ואינטימיות. המשיכי בכל עיסוקייך, ואל תהפכי אותו למרכז עניינייך באופן מוגזם, כך גם לך יהיו מרחבי עשייה נוספים פרט עליו, והוא לא ירגיש חנוק ולא ירצה לברוח.



אל תגידי לו מה לעשות

אם כל הזמן תגידי לו כיצד להתנהג, בסוף יקרו אחד מהשניים: או שהוא ילך כי יימאס לו, או שהוא יתחיל להיות פסיבי ולפעול רק על פי הנחייה. זה קורה הרבה לגברים. אחרי סדרת חינוך בה: אני אגיד לך מה טוב לך, מה נכון לקנות לבית, מה צריך ללבוש וכולי, הוא הופך להיות אדם שלא חושב ולא נוקט עמדה, ובטח שלא יוזם. אחר כך את מתפלא כיצד הגבר, אותו פגשת באתר הכרויות חינם ונדלקת, כבר לא דומה לאחד שגר איתך כבר כמה זמן. הרי יצרת אותו כזה. תחשבי על זה…

נכתב ע”י לילך ק.





הוספת תגובה