6 טיפים לטלפון הראשון בהכרויות

6 טיפים לטלפון הראשון בהכרויותלא קל להסתדר באתר הכרויות. צריך להשקיע זמן, להיות מרוכזים, לרשום לעצמכם את הפרופילים שנראים להם מתאימים לכם ועוד….הסתובבתם באתר הכרויות, עיינתם בכרטיסים השונים, בחרתם את סוג המנוי…שלפתם את הטלפון הראשון של האחת המיוחלת מהמאגר וכעת אתם לפני שיחת הטלפון הראשונה אליה.
בעמוד זה ערכנו עבורכם אסופה של עצות, טיפים, רעיונות לשיפור ועוד. כל הרעיונות והטיפים נולדו ונכתבו על מנת לשפר לכם, המנויים, את איכות ההיכרות והפגישה. אין צורך לאמץ את כל הטיפים המצויים בעמוד זה, עם זאת, צוות האתר ממליץ לכם לקרוא בעיון. (זה לא לוקח יותר מכמה דקות) מי יודע אולי תלמדו משהו חדש…

1. שיחת הטלפון הראשונה

התקשרו בשעות נורמאליות – שעות היום 11-19 בערך.
נכון יש לכם מספר טלפון ביד…אבל…אתם עדיין לא מכירים, כמותכם, גם לצד השני יש חיים משלו (עבודה, לימודים, משפחה, חברים). השתדלו לעשות את שיחת הטלפון הראשונה שלכם בשעות היום המקובלות.



2. הציגו את עצמכם באופן מכובד

התקשרתם, נעניתם, עכשיו הזמן להסביר מי אתם, איך הגעתם ומה אתם בעצם מחפשים.
משפטים כמו: “היי מתוקה מה שלומך”, ” שלום נשמה שלי”, “איפה את גרה?”, “מה אפשר לעשות איתך?” , “אני מליונר מדהים מקסים וענק” וכו’ אינם משפטי פתיחה טובים ובדרך כלל לא יקדמו אתכם אלא להיפך יסיגו אתכם לאחור ויבטיחו לכם אי שביעות רצון.
דברו בנימוס הסבירו מי אתם ואיך קיבלתם את מספר הטלפון, שאלו האם התקשרתם בזמן נוח לשוחח או שמא רצוי להתקשר מאוחר יותר (אם כן…מתי?).

3. נהלו שיחה נינוחה

השתדלו לשוחח מספר דקות עם הצד השני, אין כמו שיחה נעימה ומעט הומור על מנת “לשבור-קרח” ולהגיע לקומוניקציה ראשונית יעילה.
ספרו משהו קטן על עצמכם, משהו שהצד השני יזכור גם מחר בבוקר (או בשיחתכם הבאה).
כשהשיחה קולחת ומוחלפת אינפורמציה דו כיוונית, בדרך כלל, ההמשך זורם מעצמו והדרך לפגישה קלה יותר.



5. נסו לקבוע פגישה במועד נוח והמתאים לשניכם

גלו הבנה והקשיבו לצד השני, גם לו יש משהו לומר. לא תמיד צריך לרוץ ל”תכלס”, לא עם כולן יש לקבוע פגישה מיד בשיחה הראשונה, נסו לשמוע את הצד השני, להבין מה הוא רוצה…התאזרו בסבלנות, היו קורקטיים אבל השתמשו בטאקט. והכי חשוב – אל תלחיצו את הצד השני. לחץ זה מאורע לא נעים שאף פעם לא יקדם אתכם לפגישה המיוחלת.
לא לכולן יש זמן בדיוק כשאתם פנויים! זכרו – הסבלנות משתלמת!



6. סיימו שיחה בנימה אופטימית

תמיד עוזר. שוחחתם, התרשמתם והרשמתם, קבעתם פגישה/שיחה נוספת, הגיע הזמן לומר שלום לבינתיים, עשו זאת יפה, נסו להוסיף מילת תודה או כל משפט חיובי אחר. זה עוזר פלאים.





 

הוספת תגובה