חיים קשים באתרי הכרויות

אם אתם מהאנשים שנפגעים מהר או לקחתם אישית תגובות של מישהי מאתר הכרויות לאחרונה חשוב מאוד שתמשיכו לקרוא כאן. לא פעם קורה לכם שאתם נותנים למישהי לפגוע בכם באופן אישי כאילו משהו אצלכם לא בסדר… אז יש לי חדשות בשבילכם – אצלכם הכול בסדר ואם מישהי סירבה לכם ברוב המקרים הבעיה כנראה תהיה אצלה.

שלא תבינו לא נכון – אין פה שום דבר שוביניסטי. העניין הוא שלפעמים הדברים לא תלויים אפילו בה. יש מקרים רבים בהם אנחנו לא יודעים מה קורה “מאחורי הקלעים” וייתכן וזוהי הסיבה האמיתית לסירוב או לתגובות פוגעניות.




לדוגמא: מישהי שיצאה לא מזמן אם מישהו ולא יודעת עדיין איך זה יתפתח ומעדיפה כרגע לא לצאת לדייט נוסף… אולי אותה מישהי גם נפגעה בדייט האחרון והוציאה עליך את התסכול שלא הגיע לך לספוג. אולי היא חושבת שאתם חכם מדי בשבילה או להפך. אולי הסיבה היא שהיא מפחדת מההצלחה הכלכלית שלך… אולי אתה מגדל איזושהי חיה שהיא לא אוהבת…

סיבה נוספת שלא קשורה ישירות לאופי שלכם יכולה להיות שלא הצגתם את עצמכם כמו שצריך דרך הפרופיל שלכם. הפרופיל שלכם הוא הדבר המציג אתכם מאחורי מסך האינטרנט וייתכן שאם יש לכם תמונת פרופיל לא טובה או כמה פרטים חסרים או לא מנוסחים טוב ירחיקו מכם בחורות שלא זכו אפילו להכיר אתכם.






 

תגובה אחת

  1. דובי
    01/10/2014 @ 16:01

    אמת.
    מאוד קשה למצוא זיווג טוב.
    אני יושב שעות באתר ורוב הזמן מבוזבז.
    בכל מקרה הרבה יותר נוח וזול במיוחד עם מדובר על הכרויות חינם, מצאשר ללכת לכל מיני מקומות כדי להכיר בחורות.

    Reply

הוספת תגובה