טיפים לגולשים באתרי הכרויות גייז

טיפים לגולשים באתרי הכרויות גייזהיום, כאשר אף אחד לא מתבייש להיות הומוסקסואל, כולם מחפשים בן או בת זוג מאותו מין באתרי הכרויות גייז. להלן מספר טיפים שבטוח יעזרו לגולשים הפחות מנוסים ואולי לכולם כאשר גולשים באתרי הכרויות גייז.

•    כשאתם נכנסים לאתר הכרויות כלשהו וודאו שהוא מיועד להכרויות גייז המתמקד במתן הכרויות לקהילה ההומולסבית. אל תבזבזו אנרגיות ותשקיעו מאמצים באתרים שלא מתמקדים בהכרויות גייז בלבד.
•    וודאו שאתר הכרויות גייז שאתם גולשים בו יכול לספק לכם את מטרת הביקור שלכם באתר הכרויות גייז. אם אתם מחפשים רק סטוצים, וודאו שהאתר אכן מספק הכרויות סקס. אולי הוא יכול לספק רק הכרויות גייז למטרות רציניות כמו זוגיות?
•    איך תבחרו אתר הכרויות גייז? אני ממליץ לכם תחילה להכנס לאתר הכרויות שנותן סקירות מקיפות על אתרי הכרויות גייז שונים ומתאר בפניכם איזה אפשרויות קיימות בכל אתר ואתר ( אתם כבר נמצאים באתר כזה, כל האתרים בעמוד זה מתאימים להכרויות גייז).
•    לאחר שבחרתם אתר הכרויות גייז שהכי מתאים לכם, הבהירו כבר בהתחלה שאתם מעוניינים אך ורק בדייטינג ליחסים חד מיניים כדי למנוע אי נעימיות, התפתלויות וצורך להסביר.




•    לאחר שנרשמתם לאתר הכרויות גייז ובחרתם שם משתמש ייחודי ומקורי ורשמתם כמה משפטי פתיחה מקוריים ומסקרנים על עצמכם ואת מי אתם מחפשים התחילו לחפש באתר הכרויות גייז מועמדים שעשויים למצוא חן בעיניכם לדייטינג. אחרי שמצאתם כאלה עברו לצד המעשי יותר ופנו אליהם באמצעות מייל. אל תשוחחו יותר מדי דרך המייל כי זה יגזול מכם זמן רב בהמתנות לתגובות. רצוי לעבור מיידית לשוחח דרך חדרי הצ’אט שבאתר הכרויות גייז ועוד יותר עדיף לשוחח דרך חדרי הווידאו שבאתר הכרויות גייז באמצעות מצלמת האינטרנט. אם אין באתר הכרויות גייז שבו אתם גולשים חדרי וידאו, אתם יכולים להשתמש בשירותי המסנג’ר או בשירותי סקייפ. אם אתם לא רוצים לפגוש אנשים כמו בבליינד דייט ולא רוצים להתאכזב, רצוי מאד שתיראו דרך המצלמה עם מי יש לכם עסק, תוכלו להרגיש את הנפשות שלהם ותוכלו להחליט אם קיימת משיכה מינית והתאמה מנטלית ביניכם.
•    ברגע שהחלטתם שיש סיכויים כלשהם להצלחת דייטינג  עם מועמדים מסויימים עברו לפגישת דייטינג  אמיתית. אין כמו פגישת דייטינג  אמיתית כדי לבדוק מועמדים ואין כמו מראה עיניים!




•    אל תפגשו במקומות מבודדים! אתם אף פעם לא יכולים לדעת בוודאות גמורה עם מי יש לכם עסק!
•    אם התאכזבתם ממועמדי הדייטינג , המשיכו לכבד אותם. גם הם כניראה מאוכזבים מחוסר ההצלחה של המפגש.
•    אם אתם יודעים בביטחון שאין סיכוי ליחסים ביניכם, אמרו זאת במפורש לפרטנרים שלכם לדייטינג אך מבלי לפגוע בהם! אל תשלו אותם שאולי יש איזה שהוא סיכוי ליחסים ביניכם. אם אתם מהססים ולא החלטיים, אתם יכולים לתת לזה עוד צ’אנס. אולי הדברים ייראו אחרת בפגישת דייטינג שנייה.
•    עליכם להיות זהירים בהתנהלות שלכם באתרי הכרויות בכלל וגם באתרי הכרויות גייז. כבדהו וחשדהו! זה צריך להיות המוטו שלכם. אל תאמינו בצורה עיוורת לכל מה שאומרים לכם מועמדי דייטינג באתרי הכרויות גייז. התקדמו בפיתוח היחסים צעד אחר צעד. אל תהיו פזיזים! אל תמסרו פרטים אישיים מדי על עצמכם אלא רק לאחר שאתם בוטחים בפרטנר שלכם לגמרי.




אל תסחפו לעשות דברים שלא באופי שלכם או שאתם לא אוהבים רק כדי למצוא חן בעיני האחר! תנו כבוד לאחר אך שימרו גם על כבודכם.
•    אתרי הכרויות גייז כבר הוכיחו עצמם לאורך שנים רבות, אלפי הומואים ולסביות כבר גולשים באתרי הכרויות גייז ונהנים מהם. הרישום לכל אתרי הכרויות גייז הוא בחינם וחלק מהאתרים גם אתרי הכרויות בחינם באופן מוגבל.
נכתב ע”י דורון ע.





הוספת תגובה