כתיבת פרופיל באתר הכרויות

כתיבת פרופיל באתר הכרויותכתיבת הפרופיל האישי באתר ההכרות זה לא דבר פשוט. כיצד לנסח פרופיל אטרקטיבי ומעניין כשאנחנו נכנסים לאתר הכרויות באינטרנט ולא מקבלים את התוצאות שבהן אנו מעוניינים הבעיה טמונה באחד משלושה גורמים עיקריים:
1. התמונה או התמונות שתעלה לאתר ההכרויות
2. הפרופיל האישי שלך
3. הפנייה שלך לבחורה במייל
איך להציג את עצמנו בצורה האטרקטיבית ביותר כך שלא רק כשנפנה לבחורה היא תתרשם מן הפרופיל, אלא שהוא יהיה כל כך מושך שהוא יגרום לבחורות לפנות אלינו. שלב ראשון בבניית פרופיל הינו עבודת הכנה. אם פתחתם פרופיל פיקטיבי של בחורה עד עכשיו ודאי נתקלתם בפניות רבות בגברים. פניות אלה ישמשו אותנו לכתבה הבאה אבל כרגע תסתכלו בפרופילים של אותם גברים שפנו אליכם ובפרופילים של גברים בני גילכם בכלל. ודאי תגלו במהרה שרוב הפרופילים זהים אחד לשני (כולם בעלי חוש הומור, ספונטאניים ומחפשים את החצי השני שלהם). זה לא סוג הפרופיל שיגרום לבחורה לעצור ולהגיד “ואוו, אותו אני רוצה להכיר” – וזה האפקט שאנחנו מנסים ליצור.




אל תדלגו על עבודת ההכנה הזו – היא קריטית על מנת לייחד את אופי וסגנון הכתיבה שלכם שיבלוט החוצה מהקהל. לכל אתר הכרויות קיימים סעיפים שונים בפרופיל אשר ניתן למלא. בכולם ישנו מקום לטקסט חופשי אשר בוא אתה רושם על עצמך וטקסט חופשי נוסף בו אתה מציין איזה בת זוג אתה מחפש. בנוסף קיימים פרמטרים אותם אתה ממלא על מנת להעיד על עצמך (גובה, צבע עיניים, תחביבים, הרגלים וכו’). לגבי פרמטרים אלה אין יותר מדי מקום למשחק, אין שום סיבה להכניס על עצמכם נתונים שאינם נכונים. כל ניסיון “לשפץ” את הפרמטרים האלה ולהעיד על עצכם בצורה חיובית יותר מועד מראש לכישלון ברגע שהבחורה תפגוש אתכם.

פרטי הפרופיל אישי שלך

למעט כתיבת הטקסט החופשי , בכל אתר הכרויות קיימים פרמטרים קבועים אשר אותם אתה ממלא על מנת להעיד על עצמך (גובה, צבע עיניים, תחביבים, הרגלים וכו’). לגבי פרמטרים אלה אין יותר מדי מקום למשחק, אין שום סיבה להכניס על עצמכם נתונים שאינם נכונים. כל ניסיון “לשפץ” את הפרמטרים האלה ולהעיד על עצכם בצורה חיובית יותר מועד מראש לכישלון ברגע שהבחורה תפגוש אתכם. חשוב שהפרופיל ישקף ואתכם – שלא תציגו תמונה שונה מהמציאות שבסוף תגרום לתוצאה ההפוכה. לא רק שתחששו מהמפגש עם הבחורה אלא גם לבחורה תהיה הפתעה לא נעימה כאשר תיפגש אתכם ותגלה בנאדם שונה מהפרופיל שהוצג לה.




ומה לגבי הטקסט החופשי?
1. ישנן מספר תכונות שבמחקר שנערך באוניברסיטת חיפה לגבי הרגלי הגלישה באתרי הכרויות נמצאו יותר אטרקטיביות מאחרות. אם אתם ניחנים באחת מתכונות אלה או בתכונה אשר היא מושכת בצורה אוניברסאלית (אשר מיד נמנה אותן) חשוב שהפרופיל שלכם יבליט את זה. תכונות אשר שווה להבליט בפרופיל הינן חוש הומור, בטחון עצמי, בעל כיוון בחיים, מגובש ולא מחפש את עצמך, ליברליות ופתיחות מחשבתית xxxxx כולן תכונות אשר נמצאו מושכות בצורה מובהקת בקרב המין הנשי.
2. הפרופיל צריך להיות ארוך ומיוחד, ושיציג אותך בצורה הכי מקיפה שניתן. נסה להראות כמה שיותר צדדים בעצמך.
3. הפרופיל גם חייב לאתגר את הקורא. משפט כגון “חושבת שיש בך יותר ממראה חיצוני” או כל דבר מהסוג הזה הוא טוב (עדיף להכניס את האתגר בפתיחת הפרופיל).
4. תזכיר את האנשים שחשובים לך ושאתה אוהב אותם – אם יש לך משפחה חזקה וחברים מדהימים – ציין את זה.
5. נסה לעורר רגש בקרב הקוראים ולא רק לציין פרטים יבשים, ניתן לעשות זאת על ידי שימוש בשפה תיאורית, ניגודיות והקצנת תיאורים (“יש לי תשוקה לחיים”, “שי לי את החברים הכי מדהימים בעולם”).
6. איפה שהו לקראת סוף התיאור העצמי, חשוב שתהיה פנייה לקוראת הפרופיל. משהו בסגנון של “אם קראת עד כאן והתעניינת תשלחי לי מייל, בשביל זה אנחנו פה לא ?”. הדבר יוריד את הרתיעה מהפרופיל ויעלה את כמות הפניות אליכם.



תיאור בת הזוג בה אתה מעוניין

1. רוב האנשים מנסים להשאיר את הסעיף הזה כללי ככל שניתן על מנת לא לפסול בחורות פוטנציאליות אש אולי יהיו מעוניינות לפנות אליהם. הדבר גורר בדיוק את התוצאה ההפוכה. זה מתייג את עצמכם כאנשים לא בררניים ומעמיד אתכם בעמדה נחותה.
2. השתדלו להיות ספציפיים ככל שאתם יכולים בדרישות שבהם אתם מעוניינים. נשים שאינן עונות על הדרישות עדיין יפנו עליכם אם הפרופיל שלכם יהיה מספיק חזק. אל תתארו רק טווח גילאים ומראה חיצוני בהם אתם מעוניינים אלא גם תכונות אופי.
לעדכון הפרופיל מדי יום חשיבות רבה מאין כמוה – דבר זה יעלה את האטרקטיביות שלכם מכמה סיבות:
– כל פעם שתכנסו לאתר, תרשם כניסתכם האחרונה לצופים בפרופיל שלכם. אנשים הנכנסים בקביעות לאתר נחשבים אטרקטיביים יותר בעיני גולשים אחרים (אולי בניגוד לאינטואיציה הראשונית). הסיבה לכך נעוצה כנראה בצורך של הגולש לראות שאתה זמין עבורו.
– כל עדכון בפרופיל שלכם ממקם אתכם גבוה יותר במנועי החיפוש של אתר ההיכרויות. חברים חדשים ממוקמים בהתחלה, וחברים המעדכנים את הפרופיל בקביעות קופצים לעמודים הראשונים אחריהם. הדבר יגרום לצפיות רבות בפרופיל שלכם על ידי גולשים שלא היו מבזבזים את זמנים מעבר לעמודי החיפוש הראשוניים.




העדכון לא צריך להיות מהותי, מספיק רק לשנות את הפתגם שאתם אוהבים או איזשהו סרט שאהבתם כדי שירשם עדכון בפרופיל. לדוגמא: “משפט שאני מאוד אוהב הוא….” ולעדכן פסקה זאת כל מספר ימים.

הפרופיל המנצח

לסיכום, כמה שבניית הפרופיל יכולה להראות טריוויאלית במבט ראשון, קיים בה הרבה יותר ממה שנדמה לכם. תזכרו שבחורות אשר צופות בעשרות פרופילים ביום לא יתרשמו מפרופיל שאינו בולט לעין ודומה לעשרים הקודמים לפניו. בכתבה הבאה נסגור את המעגל האינטרנטי בשלב השלישי ובו ננסח פנייה לבחורות שבהן אנחנו מעוניינים אשר מאוד קשה להתעלם ממנה.
“הכל תלוי בנקודת המבט” – תוכן המאמרים הינו חלק מן הקורס של “נקודת המבט” אשר בו מלמדים כיצד לגשת, למשוך ולתקשר עם בחורות. “נקודת המבט” היא החברה היחידה בתחומה אשר מספקת כמות גדולה של אימונים בשטח בנוסף לתיאוריה עם הדרכה אישית וצמודה.

נכתתב ע”י אורן ב.





הוספת תגובה