לאן יוצאים לדייט

לאן יוצאים לדייטברוב היכרויות המפגש הראשון הוא דרך כלל קריטי והוא יקבע את ההמשך. יצרנו קשר עם מישהי/מישהו ומתחילים לדבר בטלפון ואז נשאלת השאלה איפה נפגשים. הרבה זוגות מעדיפות בית קפה או מסעדה וכנראה שהמסורת הזאת מתקבל על הדעת של רובינו.
אם כן יש הרבה שאלות שקשה לתת להן תשובות כאן: איך מתלבשים, מה מזמינים, על מה מדברים, מי ישלם את החשבון. זו הייתה שעה וחצי מדהימה והדייט עומד להסתיים, כבר ביקשתם את החשבון לארוחה הנפלאה שלכם ואתם די נבוכים מה יהיה הצעד הבא?




ראשית עליכם להיות ג’נטלמנים ולשלם את החשבון. אם הבחורה משתדלת להשתתף זה יהיה לשיקולכם מה לעשות. המטרה הכי טובה של כל דייט ראשון מוצלח הוא לקדם את הפגישה הבאה. כמובן שאי אפשר לפתח מערכת יחסית מדייט אחד ולעיתים אפילו לא משניים.

במידה ואתם כבר בדייט השני תלכו לפי הרגשה – אתם היו לכם 2 דייטים מלאים והכרתם הרבה אחד על השני תוכלו לקדם יציאה רצינית או מעניינת יותר כמו סרט (משם אפשר גם להגיע לנשיקה). אם היו לכם 2 מפגשים משעממים והבנתם שזה לא יכול להתפתח לשום מקום תחתכו. ואם אתם זקוקים לעוד מפגש לדעת איך מתקדמים ולאן זורמים הנחלים אז קדמו פגישה נוספת אך אחרת כדי לא לשעמם את הפרטנר שלכם.






הוספת תגובה