איך להתחיל עם בחורה

איך להתחיל עם בחורהמי שהרבה מאיתנו חווינו – להכיר באינטרנט זה לא כזה פשוט. מה הם באמת הצעדים הנחוצים לביצוע להצלחה בהיכרויות באינטרנט ? בכתבה זו נסקור קצת רקע כללי וכיצד לבחור תמונה לפרופיל שלנו.
לא יודע מאיפה להתחיל, תמיד חשבתי איך להשיג בחורות באינטרנט בצורה יעילה אבל כל נושא ההיכרויות באינטרנט הוא קצת שנוי במחלוקת. אולי זה בגלל השם הרע שיצא לאינטרנט כמקום מפגש של סוטים פדופילים, זקנים נשואים, וילדים מחוצ’קנים שמתחזים ל”המלאך המושיע”. ואולי זה בגלל הסטיגמה שאומרת שפנייה לאינטרנט היא מעין מפלט אחרון, והיא רלוונטית רק לאלה שלא מצליחים להשיג דייט בעולם האמיתי – ומוכנים גם להודות בזה…




אבל אם נהיה כנים האינטרנט הופך לרלוונטי יותר ויותר, הגורמים רבים ולא תמיד ניתן להצביע עליהם בוודאות: תרבות הפיקאפ (שנמאסה על רובנו) ולא באמת מאפשרת להכיר את הבן אדם, העובדה שכבר לא מתחתנים בגלל שיקול כלכלי או שידוך משפחתי, אולי סתם כי ניפחו לנו את המוח על פנטזיה האהבה יותר מהדורות הקודמים, ואולי בגלל שהיום מקובל להתחתן יותר מאוחר, כל אלו גורמים לנו לא להתפשר ולהמשיך ולחפש את “האחד/אחת” שלנו. אבל אז עולה השאלה “איך להשיג בחורה דרך האינטרנט ?” – הרי זהו תחום חדש ולא מוכר לרובינו. אין לי ספק שעוד מספר שנים האינטרנט יהפוך לאחד המקומות העיקריים להכיר אנשים חדשים אם זה עוד לא קרה. הבעיה היא איך עושים את זה נכון.

ההבדל בין בחורות לבחורים באתרי הכרויות

מחקר גדול שנערך בארה”ב קובע כי בעוד שבאתרי הכרויות ישנם מאות אלפי אנשים כ-97% מהגברים מתייאשים ומבטלים את המנוי שלהם אחרי כ-3 חודשים, הסיבה מספר אחת היא – חוסר בתוצאות. כלומר הם פשוט לא מקבלים פניות מבחורות והפניות שהם שולחים נותרות ללא מענה. איך זה יכול להיות?




הסיבה מאוד פשוטה – ובואו אני אציע לכם ניסוי קטן. כנסו לאתר הכרויות לבחירתכם והירשמו עליו בחינם – ההרשמה הראשונית לפתיחת פרופיל אינה עולה כסף ברוב אתרי ההיכרויות שאני מכיר. אני רוצה שתפתחו פרופיל, אבל לא פרופיל שלכם – אלא פרופיל של בחורה. תמצאו תמונה מהאינטרנט איפה שהו, תרשמו תחת שם ואי מייל בדויים ותרשמו מה שבא לכם בפרופיל, או אפילו יותר טוב, אל תרשמו כלום. תבדקו את תיבת הדואר הפיקטיבי שלכם אחרי שבוע – אתם יודעים כמה פניות תקבלו ? אני מעריך שבאזור ה-100 לשבוע יהיה מספר סביר. כל בחורה שרשומה לאתר הכרויות תאמת לכם את הנתון הזה. כנראה שפשוט יותר מדי אנשים לא מבינים איך להשיג בחורות בצורה נכונה.

מי פונה אליך באתר הכרויות

ובכן למרות שזה נראה תמוה זה ממש לא – רוב האנשים פשוט לא יודעים מה לעשות. אז מה באמת צריך לעשות?
לא מעט: לצלם תמונה מציינת, לכתוב פרופיל מעולה, לשלוח פנייה שלא ניתן לעמוד בפניה, לדבר בטלפון ולקבוע פגישה, לצאת לדייט, להתאהב ולהתחתן. די פשוט בסך הכל כשמנסחים את זה ככה.




אז בוא נתחיל. דבר ראשון שרב האנשים לא מבינים זה מה המטרה? המטרה היא לא למצוא חברים וירטואליים או לנהל שיחות נפש במסנגר אל תוך הלילה, זה רק ייצור חרדה גדולה יותר לפני שתפגשו את הבן אדם, ועוגמת נפש אם הוא לא מה שציפתם, והוא אף פעם לא יהיה בדיוק מה שדמיינתם. המטרה היא ליצור מפגש ואז להתחיל להכיר במציאות. תחשבו בהיגיון – הרי השאלה היא איך להשיג בחורה ולא איך ליצור ידידה חדשה – כאלה יש לנו מספיק לא המודל היעיל ביותר שאני מצאתי עובד בצורה הבאה:
– אתה שולח מייל ראשוני שמביע התעניינות
– היא עונה למייל
– אתה שולח מייל שני עם מספר טלפון או מבקש את שלה
– היא מחזירה לך את המספר שלה או מצלצלת
– מנהלים שיחת טלפון – שוב המטרה כאן היא לא לדבר בטלפון אלא לראות שהבן אדם נשמע נורמאלי ולקבוע פגישה.
 – דייט – ומכאן והלאה זה סיפור אחר
אם אתה מנוי באתר הכרויות כלשהו והפניות שאתה שולח לא נענות הבעיה יכולה להיות נעוצה באחת מ-3 מקורות: התמונה, הפרופיל או הפניה ששלחת.

חשיבותן של התמונות שתעלה לאתר הכרויות

אי אפשר לחסוך במילים עד כמה התמונה משמעותית, לפעמים אני רואה תמונות של אנשים ולא מבין מה הם חשבו לעצמם כשהם העלו את התמונה לאתר. תעשו לעצמכם טובה ותצלמו תמונה טובה.
הדרך הכי טובה לדעת האם התמונה שלכם מחמיאה היא לא לשאול את אמא, אלא להעלות אותה באחד מהאתרים לדירוג תמונות (rate my picture, hot or not) – אלו אתרים מצוינים שייתנו לכם דירוג של גולשים עד כמה התמונה שלכם אטרקטיבית.
תנסו כל מיני סגנונות של פוזות ותגלו מה עובד הכי טוב עבורכם, מניסיוני יש מספר דרכים להשיג ציון גבוה:
תמונות שבהם אתם לבושים טוב (חולצה מכופתרת, לפני יציאה וכד’) יקבלו דירוג גבוה יותר בצורה משמעותית.
תמונות בהם אתם פעילים בספורט אתגרי כלשהו מקבלות דירוג טוב (צניחה חופשית, טיפוס הרים, גלישה, רכיבה על סוסים וכד’)
תנסו תמונות עם חיוך או בפוזה רצינית ותגלו מה עובד בשבילכם.
תסתכלו בתמונות שקיבלו דירוג גבוה כדי להבין למה אנשים נמשכים.




מומלץ להכניס לפרופיל כ 4-5 תמונות טובות שבשאיפה מציגות אתכם כאנשים רב גוניים ומעניינים (חלק לבד, חלק עם חברים, חלק תוך כדי פעילות אדגרית ועוד) – כל התמונות צריכות להיות בעל דירוג גבוהה – כלומר כאלו שמציגות אתכם באור חיובי. אם יש לכם תמונות מעניינות במיוחד שמעלות סקרנות זה בכלל טוב (יוצאים מהבנק עם מריצה מלאה בכסף מזומן, סלבס שמבקשים ממך חתימה וכד’ – כל דבר הזוי/מצחיק/מסקרן בד”כ לוקח).
עד כאן להפעם, בכתבות העתידיות נכנס בפירוט לכל שלב ושלב מההכנה הראשונית של הפרופיל, דרך המיילים שתשלחו ושיחת הטלפון ועד הדייט עצמו. מקווה שלאט, לאט התמונה לגבי איך להשיג בחורות באינטרנט תתבהר לכם יותר ויותר.
“הכל תלוי בנקודת המבט” – תוכן המאמרים הינו חלק מן הקורס של “נקודת המבט” אשר בו מלמדים כיצד לגשת, למשוך ולתקשר עם בחורות. “נקודת המבט” היא החברה היחידה בתחומה אשר מספקת כמות גדולה של אימונים בשטח בנוסף לתיאוריה עם הדרכה אישית וצמודה.

נכתתב ע”י יוני פ.





תגובה אחת

  1. יוסף כ.
    12/24/2015 @ 21:24

    בשורה תחתונה,כל הכתבה הזאת היא בעצם עוסקת בתיהיה מי שאתה,ותקבל את עצמך. שהיופי הוא לא הכל בחיים. וזה נכון כמו שאמרת אולי זה כרטיס ביקור ראשון,אך השאר עושה את ההבדל. רציתי להוסיף גם כי יפי נפש, יפי חיצוניות. מי שהאופי שלו באמת מוצא חן בעינינו,אז זה מייפה את הבן אדם יותר.לדעתי, כל אחד צריך לקבל את עצמו כמו שהוא,זה מה שהטבע נתן,וצריך לדעת להפיק ממנו את המיטב,טיפוח אכן מועיל…אבל עד גבול הטעם הטוב כמובן.יש חיים מסביב הבועה שניקראת “המראה החיצוני שלי”. אחלה כתבה!! אהבתי מאוד.

    Reply

הוספת תגובה