האם יש דרך לגלות שאתם מתאימים?

האם יש דרך לגלות שאתם מתאימים?כיצד את או אתה יודעים שמי שנמצא מהעבר השני של אתר הכרויות חינם הוא האחד שלכם? מחליטים לפי התמונה? נכנסים לדף האישי שלו ובודקים מה המזל שלו? מנסים למצוא קווים מחברים בין התחביבים שלה או שלו לשלכם? סבירות שכל התשובות נכונות במרבית המקרים.
האם יש דרך אחרת לוודא כי מדובר במפגש הכרויות מנצח? האם חיפוש הכרויות יכול להיות תחת קטגוריה של מדע חברתי? או שבמקרה של רגש האהבה, הרי מדובר בערטילאיות לשמה, רווית סודות מסתוריים, נטולת היגיון.




לא לנו הפתרונים, אך מצד שני, לנו ההצעות המאפשרות לנסות ולחזות את ההמשך הפורה והמפרה, אם יהיה, לאחר שיטוט באתר הכרויות חינם ודייג מוצלח.
ראשית, המכנה המשותף בין בני הזוג הוא קריטי יותר מאשר כל רגש משוגע של התאהבות. אנחנו לא מדברים כרגע על נושאי עניין משותפים (החשובים גם כן) אלא על אופן השיחה. סנכרון בשיחה הוא אל”ף בי”ת עוד בטרם נמשיך הלאה. שיחות שיש בהן סוג של מלחמה סמויה, שאינן מסונכרנות נכון, שאחד מבני הזוג או שניהם מוצאים עצמם מתאפקים וממתינים לתורם יותר מדי הרבה זמן, הן סוג של נורה אדומה.




אם נעמיק בתחום זה נמצא כי לא מדובר רק באופן בו השיחה נערכת, אלא גם על רמת השיחה. המסקנה הברורה היא, שאם אתה או את מוצאים את עצמכם באתר הכרויות לפנויים פנויות חינם חורקים שיניים, אם בשל תקשורת לקויה משום הקצב הפנימי של השיחה, או בשל העובדה שאתם מוצאים את עצמכם נדרשים להתאים את רמת השיחה לאדם ממול במאמץ יתר (למעלה או למטה), מוטב שתניחו ותחפשו את האדם הבא. כן, שוב תמונה, מזל ותחביבים, עד לשיחה בה נגלה לכם מידע נוסף היכול לשפוך אור משמעותי על מידת התאמתכם.

נכתב ע”י לילך ק.





תגובה אחת

  1. YOSSI
    08/19/2016 @ 10:27

    קראתי את הכתוב כאן ואני ממש מסכים עם שני החלקים הראשונים של המאמר הזה..כי שם אני נמצא אני מאוהב באישה מדהימה שממלאת כול רגע נתון בחיי…ואני ממש מאוהב באהבה הזאת וברגשות העזים שמציפים אותי…
    לחלק השלישי שבמאמר הזה אני לא הגעתי…ואתם יודים מה??!! אני גם לא רוצה להגיע לשם….זה כייף לאהוב טוטלי..
    אני ממליץ לכול גבר לגלות את רגשותיו לאחת שהוא אוהב ..תתפלאו עד כמה שזה כייף
    אז ים של אהבה לכולם

    Reply

הוספת תגובה