הכרויות לצורך הקמת משפחה

לצערי הרב, אנשים היום לא חושבים מספיק לפני שהם מחליטים ללכת בכיוון של הקמת משפחה. משפחות איתנו הינן הבסיס של חברה חזקה ואיתנה. הם מייצגות את החיבור הגרעיני הכי אינטימי שקיים. משפחה זה לא משהו שצריך להיכנס אליו רק בגלל “שהגיע כבר הזמן וחייבים”. לפי דעתי, כבר בצעד הראשון, יש להשקיע מחשבה מרובה. למרות  שנישואים אינם מחייבים מאיתנו ישר להרחיב את התא המשפחתי, כדאי לחשוב האם בן/בת זוגנו מתאימים לדעתנו לטיפול וחינוך של ילדים.




זהו אינו עניין משני כפי שרבים נוהגים לחשוב. נישואים יכולים לקום וליפול על נושאים שכאלו.החלק הבא, הוא ההחלטה מתי להביא את הילד/ה הראשונים. ממה שאני מכיר, אפשר לחכות ש-נ-י-ם בתקווה שהמצב הכלכלי יתייצב. זה מובן, היום אנחנו רוצים שיהיה באפשרותנו לתת לילד שלנו הכול. אבל עם זאת תזכרו שלא מומלץ לנשים להביא את הילד הראשון אחרי גיל שלושים. מלבד זאת, ילדים גדלים בסדר גמור גם אם אין להם את כל הצעצועים הכי חדישים והחוגים הכי יוקרתיים.




הורים צעירים יכולים להעניק לילדים שלהם הרבה דברים שהורים מבוגרים ומבוססים יותר לא יכולים.אחרי שכבר קיבלתם את ההחלטה (במשותף כמובן), נשאר ללמוד כל מה שאפשר על הורות. כדאי לעשות זאת לאו דווקא בשביל באמת לדעת איך להיות הורים טוב יותר, אלא כדי להכין אותנו לכל אותם מכשולים העומדים בפני כל הורה לילדים.

נכתתב ע”י אלונה ב.





הוספת תגובה