טיפים לגברים באתרי הכרויות לסקס

טיפים לגברים באתרי הכרויות לסקסהתחברת לאתר אינטרנט של הכרויות לסקס. אל תתאכזב כאשר אותן אלו ששלחת אליהן הודעות עוד לא השיבו למסרים שלך. בחורות באתר הכרויות סקס ברשת בדרך כלל מקבלות מספר עשרות הודעות מבחורים כמוך. ניתן להבין אם כך שלוקח פרק זמן עבורן לסרוק את ההודעות שבידיהן.



יצירתיות

אתה צריך להיות קצת יותר יצירתי ולנקוט גישה פרויקטיבית כשהנושא הוא הכרויות לסקס באינטרנט. התמקדות באישה מסוימת באתר תמזער את האפשרות לקבל פידבק למסר שלך. רצוי לנסות לפנות לחברות שונות לחיזוק הסיכוי שלך לקבל מספר תגובות. הקפד לבחור והקפד לסנן את הנשים באופן שתשיג בחורות החולקות נושאי עניין משותפים. במקביל, אל תהיה סלקטיבי מעבר למידה הנדרשת.

כרטיס אישי

אתה צריך לנסות להכניס כרטיס אישי מיוחד עבורך. תן לו להיות בולט מפני שתהיינה מספר רב של הודעות לכל אישה מיתר החברים באתר למציאת דייטים. רצוי לחשוב על כינוי מעניין. זאת ועוד, למד את הכרטיסים של החברות הפוטנציאליות בשביל להכניס כמה דברים שרשמו בכרטיסך, אך אל תשכח להשתמש את הנושאים שמעניינים אותך. כשאתה נוהג באופן זה, בחורות באתר יסתכלו בפרופיל שלך לאחר שראו את הודעתך ואחרי הכל תשבנה לך עקב המסר של כרטיסך. קח בחשבון שהגברת מסוגלת לזהות את זה שאכן הקדשת זמן לקרוא את הכרטיס שלה ואחר כך פנית אליה.



תמונות

שים לב שהטקסט שלך נקי משגיאות כתיב. חבל ליצור רושם שאתה לא אינטליגנטי. נשים מחפשות בדיוק כמוך להשיג פרטנר. לכן שים תצלום ברמה גבוהה של עצמך שמבליט את הצד הטוב שלך. תמונת עירום שלך לא עושה להן את זה וניתן אחר כך לצרף להודעה אם הן מבקשות.
כנות. נהג בכנות בעניין הדברים שכתבת בכרטיסך. לא לומר אמת כשמדובר במידע אישי משמעו פשוט כהרס השם הטוב שלך באתר הכרויות.  זאת ועוד, יהיה קשה יותר לגלות את האמת בכל פעם שאתה והדייט שלך תכירו זה את זו טוב יותר. השקרים יכולים להלחיץ את עצמך ולא לאפשר לך ליהנות בזמן שאתה בפגישה עם בחורות מקהילת הכרויות סקס. תהיה חייב לשמור על עצמך ולכסות על כל הבלופים שסיפרת לדייטים שלך לפני שאתה נפגש איתן.
עם טיפים אלה, הדרך סלולה בפניך להצליח יותר בשטח של הכרויות לסקס מוצלחות.
שיהיה לך בהצלחה!

נכתב ע”י דניאל א.





הוספת תגובה