מיתוסים על דייטים באינטרנט

מיתוסים על דייטים באינטרנטקרוב לוודאי ששמעתם כבר שזה טיפשי להיות רשום באתרי היכרויות, שזה ללוזרים, שרק אנשים נואשים זקוקים לאתרי היכרויות או רק כאלה שמחפשים סטוצים. אין אמת בדברים האלה, אומרים המומחים, אשר מפריחים ומערערים את המיתוסים הנפוצים ביותר השורצים סביב היכרויות באינטרנט.

הכרויות ברשת היא עבור אנשים נואשים, לא מוצלחים, וכו’
יש סטיגמה מקיפה ורבת שנים לאנשים המשתמשים באתרי הכרויות או הכרויות און ליין. ישנם מספר דעות הקשורות לסוגי של האנשים המשתמשים בשירותים הללו, לא תמיד לטובה,  והם נחשבים, נואשים, בודדים, שלא מצליחים למצוא חברים או אהבה ועוד. עם זאת, בהתחשב בכך שבעידן העכשווי, מבלים יותר זמן מול המחשב מאשר באינטראקציה חברתית, זה הפך לאחת הדרכים הכי בטוחות ונוחה למצוא זוג או מערכת יחסים.




כולם משקרים בדייט באינטרנט
זה נכון שזה קל יותר להסתיר דברים ומידע כאשר אתה עומד מאחורי פרופיל, אך אין זה אומר לחלוטין שכל החשבונות הם מזויפים ואתה לא יכול להכיר אנשים איכותיים ואמינים, בדיוק כמוך, המחפשים תמיכה,  הכרויות עם אנשים ואנשים שניתן לתקשר איתם בפתיחות.

אתרי היכרויות הם מסוכנים
אתרי היכרויות לא פחות מסוכנים, מאשר גלישה באתרים אחרים באינטרנט, אומרים מומחים, אשר טוענים כי הסודיות של הגולשים מובטחת, באמצעות מדיניות הפרטיות של אתרי אלה. רוב הפעמים, המשתמש מספק לאנשים לא מוכרים מידע ונתונים אישיים שיכולים לסכן אותם. כל עוד כל משתמש בלמסור מידע כללי, מבלי להזין פרטים בעניינים האישיים או האינטימיים, אז אין מה לדאוג. רצוי לתת מידע רק לאלה אשר אתם בוטחים בהם או רק אחרי מכירים באופן אישי.




יותר מדי מלל ופחות מדי מעשים
היכרויות און ליין, כרוך באינטראקציה בכתב. כאשר אם בגולשים באתר היכרויות באינטרנט, הדבר הראשון על אשר מאפשר להתחיל להכיר יותר טוב זה של תקשורת וירטואלית. אבל זה לא אומר שהמילים יכולות להחליף את המעשים. מתי שאתם מוכנים ומרגישים דחף, ניתן לעבור מדיונים וירטואליים לפגישה פנים מול פנים והלאה לשלב הבא של מערכת היחסים.

כולם מחפשים הרפתקאות מיניות באתרים של היכרויות
זה נכון שאתרי היכרויות מייצגים סביבה לחיפוש שותפים להרפתקאות מיניות, אבל לא כל מי שמשתמש בשירותים אלה מחפש רק סטוצים וזההו. ישנם אנשים אשר מחפשים ידיד-נפש, רוצים להכיר בודדים ופנויים, אשר להכיר ולאחר מכן להפוך את ההכרות הזאת לקשר מתמשך.






תגובה אחת

  1. פרידמן
    01/30/2014 @ 15:01

    צודקים.
    רק סיפורים ולא תמיד יש אמת.

    Reply

הוספת תגובה