משפטי פתיחה מנצחים בהרשמה לאתרי הכרויות

משפטי פתיחה מנצחים בהרשמה לאתרי הכרויותבעת הרשמתך ל אתרי דייטינג או אתרי הכרויות הינך מתבקש לכתוב תיאור קצר שלך שיוכנס לכרטיס הפרופיל האישי שלך באתר. רוב האנשים לא ממש יודעים מה לכתוב וכותבים מספר משפטים כדי לצאת ידי חובה ולרוב הם כותבים קלישאות שרבים כמותם כתבו לכרטיס שלהם באתר הכרויות או אתר דייטינג.
כתיבת קלישאות אינה משרתת את מטרתכם. כרטיס הפרופיל שלכם באתרי הכרויות או אתרי דייטינג הוא “הפנים” שלכם באתר ואם לא תהיו מספיק ייחודיים בכתיבתו, אף אחד לא יתייחס אליכם וקייומכם באתר הכרויות לא יורגש וכך יהיה גם מספר הפניות אליכם. באתרי הכרויות ואתרי דייטינג רשומים אלפי חברים ולכן עליכם למשוך את תשומת לב הגולשים האחרים  ותוכלו לעשות זאת רק אם תהיו ייחודיים.
מהם המפתחות לכתיבת משפט פתיחה מנצח עבור אתרי הכרויות ואתרי דייטינג?




הימנעו ממכתב תיאור ארוך מדי לכרטיס הפרופיל שלכם באתרי הכרויות ואתרי דייטינג.אנשים לא אוהבים לקרוא באינטרנט יותר מדי. מספיק מספר משפטים קצרים וממצים שישאירו את הקורא עם טעם שלעוד. רוב האנשים לא יודעים כיצד לכתוב משפטי פתיחה טובים ולכן רושמים כל מיני קלישאות שנפוצות כל כך באתרי הכרויות ודייטינג כמו: “כדאי לך להיפגש איתי כי אני האדם שלו חיכית” או יש כאלה שמסתפקים במילה “היי” וזהו! מה אומרים משפטים כאלו לגולש שמחפש פגישת דייטינג, הכרויות עליך? שום דבר למעשה. אלפי מחפשי דייטינג, הכרויות כתבו משפטים דומים והאתרים מפוצצים במשפטי פתיחה משעממים וחסרי השראה. אם אתה רוצה שמועמדי דייטינג, הכרויות יקליקו על המודעה שלך דווקא אתה חייב להיות ייחודי ומושך תשומת לב!
בצע סקירה על כרטיסי פרופיל של מועמדי דייטינג אחרים באתר הכרויות שאתה גולש בו , ראה איזה מהם מושך תשומת ליבך ועל איזה מהם היית רוצה להקליק, רשום לפניך מספר הערות שקיבצת מכרטיסים של גולשים אחרים וכתוב משהו דומה שיהיה גם מצחיק ומעט פילוסופי וגם שיתאר אותך באופן הברור ביותר.




השתמש בתיאור הקצר לכרטיס הפרופיל שלך לאתר הכרויות,כמסננת. אתה לא רוצה שיגיעו אליך כל מיני מועמדי דייטינג, הכרויות שלא מענייינים אותך ולכן אתה חייב לסנן אותם במשפטי הפתיחה שלך. אם לדוגמא אתה לא אוהב בחורות רזות או נשים נשואות אתה צריך לציין זאת. כמו כן עליך לציין מה אתה כן מחפש כדי למשוך אליך מועמדי דייטינג, הכרויות מתאימים.. כמו כן ספר על עצמך בקצרה: מהם תחביבך, במה אתה עוסק, מהן המטרות שלך באתר דייטינג, הכרויות וכד’.
כדי להגיע למספר אנשים רב יותר עליך להחליף גם את התמונה בכרטיס הפרופיל שלך באתרי הכרויות, דייטינג וגם לשנות מדי פעם את משפטי הפתיחה. משפטי פתיחה שונים מושכים אנשים שונים!

נכתב ע”י משה א.





הוספת תגובה