סודות ההצלחה בדייטים באינטרנט

סודות ההצלחה בדייטים באינטרנטאתם חושבים שפגישה באינטרנט היא הרבה יותר פשוטה, מאשר פגישה פנים מול פנים? אתם חושבים שבדייטים באינטרנט אין התרגשות, אין צורך להיות כנים או לכתוב מה שבא לכם? אתם טועים! אם אתם לא רוצים להיות לבד, אפילו וירטואלי, רצוי לציין כמה דברים המבטיחים את הצלחתכם היכרויות באינטרנט ויעזרו לכם למצוא מערכת יחסים יציבה.

בטחו בעצמכם!
בעת פגישה אן ליין או שמכירים מישהו ברשת, חשוב מאוד שיהיה מספיק אמון בעצמכם, כדי להתמודד עם אתגרים.

יצירת פרופיל כנה ופשוט!
אל תמלא את הפרופיל עם כל מיני דברים מיותרים או עם תמונות לא הולמות… יש לשמור על פרופיל שלך נקי ופשוט! לפרסם תמונה מוצלחת, לא מאוד מדי סקסי, וגם לא טריוויאלית מדי, אך גם לא כזאת שמשקרת.  אם יש לך מספיק ביטחון עצמי, אין צורך להבליט באמצעות פרופיל מוגזם או לא אמיתי.




להחליט איזה סוג של בן זוג שאתם מחפשים!
חשוב לחשוב טוב, ולדעת אילו ציפיות יש לך בפגישותיך באתר הכרויות. בשביל זה, אתה צריך לדעת אם אתה מחפש אהבה, חבר או סוג אחר של קשר, על מנת לדעת בדיוק איך לגשת ולאן אתה מתקדם. רק לדעת מראש איזה אדם אתם מחפשים, תוכלו למצוא מישהו מתאים עם האינטרסים והצרכים שלכם.

להתחיל לא רק שיתחילו אתך!
זה יותר קל לשבת ולחכות שיתחילו אתך באתר הכרויות, אבל זה מאוד חשוב לקחת היוזמה ולעשות את הצעד הראשון כאשר אתה רואה פרופיל מתאים.

השתמש בשפה פשוטה, ברורה ולכתוב בצורה נכונה!
אם הקשר הראשון עם אדם מתרחש באינטרנט בכתב, חשוב מאוד לשים לב על הסגנון הביטוי. הכלל הראשון הוא לכתוב כראוי! מומחים הראו שהרושם הראשון במקרה של היכרויות באינטרנט, שבו אתה משוחח בצ’אט נעשה על ידי סגנון כתיבה, שאמור להיות נכון. כאשר אתה פנים מול פנים עם אדם שאתה לא מכיר, אתה יודע, את ה”עבודה” עם החומר שיש לרשותכם כדי לגבש דעה עליו. במקרה של האינטרנט חשוב לכתוב נכון מבחינה הדקדוק, להשתמש בשפה תרבותית ולהיות ברור במשפטים.




להיות סלקטיבי!
אל תבזבז זמן יקר עם משתמשים שלא זכאים לתשומת לב ומאמץ. תלמד להיות סלקטיבי מן היכרויות הראשונה באינטרנט. אם אתה מגלה היבט שאתה לא אוהב באדם ואתה חושב אינו מתאים לך או שאתה לא יכול לסבול את זה, אז אל תהסס. יש להפסיק את השיחה ולהמשיך בחיפוש, עד שתמצא את האדם הנכון.

תעשה הועידות ווידיאו באינטרנט!
נפגשים הוידיאו נותן לך את ההזדמנות לגלות ולהתבונן בתגובות, שפת גוף והכי חשוב, לשמוע את הקולות. הוא צעד חשוב ומומלץ אפילו לפני המפגש האמיתי הראשון.






תגובה אחת

  1. ימית
    06/25/2016 @ 14:30

    האינטרנט עזר לי מאוד למצוא בן זוג.

    Reply

הוספת תגובה