רעיונות מדליקים לדייט ראשון

רעיונות מדליקים לדייט ראשוןרוצים לקבוע דייט ראשון עם בחור/ה אחרי הרבה ניסיונות שקודם לא צלחו. אתם שואלים את עצמכם איפה לקבוע את הדייט? מה כדאי לעשות? אל תהיו יבשים, שגרתיים, משעממים. דייט הכרויות ראשון לא חייב להתנהל תמיד בבית קפה. כמה כבר אפשר לבהות בבן אדם שממול, ולהעביר לו את חייכם בחצי שעה שמלאה באינפורמציה יבשה? אם תעשו משהו אחר, מעט שונה, זה יכול להוביל לשיחות הרבה יותר מעניינות וליציאה מוצלחת במיוחד. קבלו מאתנו  שק של רעיונות שיזניקו כל דייט הכרויות ראשון לשחקים (וגם אם לא, לפחות תיהנו).
אבל לפני היציאה להרפתקה נמליץ על עניין אחד: במהלך יצירת הקשר עם אותו אחד/ אחת בצ’אט או בדואר הפנימי בתוך אתר הכרויות חינם, מומלץ שתוודאו שהרעיון קוסם גם לצד השני. אל תפתיעו, תתאמו מראש כדי לא להרחיק או לאכזב.




אין כמו עשייה שנוגעת בגוף לאחר שיחות חוזרות ונשנות בתוך אתר הכרויות לכולם. שיעור ריקודים לטיניים, מה דעתכם? יש מגוון של סוגים, לדוגמה – רואדה. מומלץ לגשת לשיעור הראשון כדי שאף אחד לא ידע כלום ויתחיל מנקודת האפס. כך אתם יכולים להתקרב במסגרת מסודרת ובטוחה, ולחוש יותר.
גולף, אופניים, מטקות, באולינג יכולים לעשות את זה ביג טיים. הם מעבירים את הזמן בכיף, מעלים חיוכים ומגלים הרבה יותר מאשר שיחה ממוסדת על כוס קפה. פשוט כיף. לפחות ספורטיביים בינינו נציע סיורים במוזיאונים ובגלריות. נשמע משעמם? לא למי שאוהב את זה. זוג מהסוג הזה, ייהנה מאוד.




לא הלך לכם? זה לא האדם המתאים? לא נורא. לפחות היה כיף, לפחות יצאתם מהשגרה ומי כמונו יודעים שלצאת, אפילו פעם בשבוע עם אדם חדש כדי לבדוק אופציה להמשך, הוא עניין מעייף ולעתים משעמם. אגב, אם לא הלך אולי תנסו משהו אחר: שלפו את הלפטופ וכנסו ביחד לאתר הכרויות חינם בו הכרתם, מי יודע, זוגיות לא צמחה מכל הסיפור הזה אבל אולי חברות טובה כן. מכאן והלאה לא נותר לכם אלה לשוטט שם ולצחוק על כל התמונות והפרופילים (תסכימו אתנו שגם זו חוויה).

נכתתב ע”י לילך ק.





הוספת תגובה