במרחק קליק אחד ממציאת זוגיות

במרחק קליק אחד ממציאת זוגיותקליק אחד – לא יותר, ואתם שמים קץ, אחת ולתמיד לכל התלאות והייסורים שבמציאת בני זוג… קליק אחד – לא יותר, ואתם נפלטים מעולם הפנויים והפנויות… בקליק אחד קטנטן אתם מוצאים את אהבת חייכם… האומנם? האם אין אלה אשליות…, פנטזיות…, משאלות לב…
היום שהאינטרנט נגיש וזמין כמעט בכל בית, הקלות שניתן לגלוש והעלויות הנמוכות, הוא כבר לא רק נחלת החבר’ה “האיכותיים” בלבד – גם “הלוזרים” למיניהם, טיפוסים מתוסבכים ומעורערים נפשית (על תרופות פסיכיאטריות), סוטים למיניהם, כאלה עם בעיות רפואיות רציניות, וכמובן הקבוצה הגדולה מאוד של נשואים, וגם סתם בני נוער צעירים שחומדים להם לצון…
לכן, החשיפה למאות אלפי גולשים (שרובם, בלשון המעטה, מלכתחילה לא מתאימים), הנגישות, הזמינות, המהירות והתחכום שבשיטה שמן הסתם מאוד מפתה, ובאותה מידה – כה מטעה ומשטה, לא שינתה דבר – למעשה הבעיות נשארו אותן בעיות.




בין אם זה אינטרנט, צ’טים, מודעות בעיתונים, רשימות ממוחשבות, מערכות/תיבות קוליות, או בעבר (הלא כל כך רחוק) תיבות דואר, בסופו של דבר זו “אותה גברת בשינוי אדרת” – רוב הפונים מזייפים, מסלפים, מגזימים, מסתירים/משקרים בפרטים האישיים, ותמונות – בכלל בדיחה אחת גדולה, רוב התמונות לא עדכניות, אולי מלפני שנים, האיכות נמוכה, ולפעמים התמונות בכלל לא אמיתיות של אותו אדם. מי באמת נמצא בצד השני – למעשה, אין לכם שמץ של מושג! (ומה עם העובדה שכל כך הרבה גולשים פותחים כרטיסיות שונות עם נתונים שונים…). יתרה מזאת, יכול להיות שהפרטים בכלל וירטואלים לחלוטין ולא אמיתיים והם משמשים כסתם פיתיון למטרה מסחרית כלשהי…!
האם מאסתם משעות, ערבים, לילות או ימים שלמים של גלישות אינסופיות (ולא אחת, גם על חשבון העבודה…) באתרי הפנויים והפנויות, ולאחר מכן שיחות הטלפון המתישות, הנדושות והחוזרות על עצמן…?




האם מאסתם מלהתרוצץ בכל המסיבות, מועדונים, סדנאות, הרצאות או טיולים, לבזבז זמן, דלק, למצוא חנייה, לשלם על החנייה… עצבים… בכדי להיתקל, שוב, באותם טיפוסים מוכרים…?
האם מאסתם מפגישות עיוורות מאכזבות, מתסכלות ומשפילות… להיות חלק מ”שוק הבשר”…? או מהגימיק של ה- “ספיד דייטינג” כעשר פגישות – כל 5-10 דקות מתחלפים. נו באמת, עד כמה זה רציני, עד כמה המועמד/ת מתנהגים בטבעיות… שלא נזכיר את העובדה שבפגישה הבאה כבר שוכחים מהקודמת… ומה עם ה”תחרות” הטיפשית עם שאר המועמדים…
האם לא היה יותר מספק ומענג להפנות את כל המשאבים הנפשיים, רגשיים, זמן וכסף, שללא ספק באים על חשבון דברים אחרים, לדברים שאנו באמת אוהבים לעשות… ?
האם לא הגיע הזמן לפגוש בני זוג פוטנציאלים שבאמת עונים על דרישותיכם, מלכתחילה …?




נכון להיום, ככל שהשנים חולפות, ושיטות ההכרויות הולכות ומתרבות, וכל פעם “צץ” איזה רעיון חדש, גימיק חדש, דרך “שונה” שאף אחד עדיין לא ניסה – יותר ויותר משוכנעים אנו שדרכינו היא הדרך האולטימטיבית ושעדיין לא נמצא לה כל תחליף.
אנו מאמינים שכולם זכאים וראויים למצוא את בני הזוג שהם כה מייחלים להם מבלי להתפשר. מונחים על ידי תפיסת עולם זו, עם גישה בלתי מתפשרת וצוות עובדים המשלבים אכפתיות, רגישות ונחישות לראותכם מאושרים, פיתחנו לנו סגנון וגישה ייחודיים שכה מקרבים את כולם למנוחה ונחלה.