הישרדות באתרי דייטינג

הכותרת הזו נראית לכם בוודאי מגוחכת, אך כשזה נוגע לחיפוש באתרי הכרויות בשמם העכשיו  דייטינג אתם צריכים לזכור שהדחיות הן לרוב לא בגללכם ושזה לא עניין אישי. בוודאי שלא בהתחלת החיפושים כשאתם עדיין לא מבינים את חוקי המשחק לחלוטין.
רבים מאיתנו מרגישים שהחיפוש בתוך אתרי דייטינג, הכרויות סקס אינו בשבילם ושהם לא בנויים לזה. מכיוון שהם חושבים שאינם מספיק פוטוגניים או שאינם יודעים לכתוב בבהירות את מחשבותיהם. אם אתם נימנים בין האלפים שאינם מצליחים ליצור פגישה באתרי דייטינג או אתרי הכרויות  אתם צריכים לעבוד היטב על הפרופיל האישי שלכם באתר הכרויות או דייטינג ולבקש מחברים שיצלמו אתכם כדי שהצילומים ידגישו את הצדדים הטובים יותר שלכם.




לאחר  שעשיתם זאת אתם חייבים לזכור שהמזל משחק באתרי הכרויות או הכרויות סקס וגם דייטינג בצורה חזקה ביותר וההצלחות והכשלונות מתנהגים כמו הגאות והשפל.
מה שלא קרה היום יכול לקרות מחר אבל מה שיותר חשוב, כאשר מישהו אינו חולק עמכם את רגשות החיבה כפי שאתם חשים כלפיו אסור לכם לקחת זאת באופן אישי בשום פנים ואופן.  האמת היא שאינך יכול לדעת בבירור מהן הסיבות לדחייה.
אולי יש לכם כלב והם בכלל שונאת כלבים? אולי הם נבהלו מהכושר האינטלקטואלי שלכם או מהצלחתכם הכלכלית? אולי הייתה להם  לאחרונה פגישת דייטינג, הכרויות עם מישהו והם עדיין לא יודעים איך העניינים יסתדרו ולאן הם יזרמו והם פשוט רוצים לתת לזה סיכוי?




או אולי הם בכלל בעניין סטוצים והרגישו ממכם כי לא תשתפו פעולה. בכל מקרה, תהיה הסיבה אשר תהייה, לרוב זה בכלל לא יהיה קשור אליכם. לרוב, הסיבות קשורות אליהם בלבד ולכן הם כנראה בכלל לא הטיפוס שמתאים לכם כרגע ואתם צריכים להמשיך לחפש מישהו שמתאים לכם יותר באתרי דייטינג או אתרי הכרויות תלוי מה אתם מחפשים ורוצים.

נכתתב ע”י אלונה ב.





הוספת תגובה