המדריך למתאהב המתחיל

המדריך למתאהב המתחיליכול להיות שאתם לא יודעים איך מרגישים כשאתה מתאהבים? לא… אין דבר כזה, מדובר על תחושה שלא דומה לאף תחושה אחרת. אנחנו נשמח לספר לכם, כיצד להתמודד איתה בחיים האמיתיים שלכם.

עשיתם כברת דרך בלתי מבוטלת בתוך אתר הכרויות בחינם, וסוף כל סוף מצאתם את החתיכה החסרה שלכם? אשריכם. כעת, לאחר דייט הכרויות ראשון, אתם אפילו יודעים שזה ממש זה. למה? כי אתם יוצאים מריכוז כשאתם מדברים בטלפון עם אותו אחד, כי עניינים גדולים כמו חוב עצום בבנק או זה שחתכו אתכם בטירוף בכביש לא גורמים לכם לצאת מהכלים, אלא רק לחייך חיוך דבילי ולהמשיך הלאה.




כן, אתם ממש מאוהבים. הבעיה היא איך להמשיך את החיים כמו שצריך בלי לאבד את הראש, החברים, החברות, או את הפרויקט החדש שקבלתם בעבודה.

תרגיעו, הם יהיו שם גם מחר

מפגשי הכרויות שמסתיימים בתחושה הדדית של רצון לעוד מעלים את היחסיות של הזמן החופשי הקיים בחיינו. אתם רוצים לבלות את כל הזמן שיש, ביחד. זה לא עובד ככה בחיים שלנו. חשוב לאזן בין המפגשים לבין המחויבויות האחרות גם אם סם האהבה תובע את שלו.
כבר קרו מקרים שעניין שמישהו עבד עליו זמן בלתי מבוטל (כמו חוזה או עסקה בעבודה) נפל כי הם קבלו העדפה פחותה בגלל האהבה החדשה שצצה. אל תשנו את כל מסגרת החיים שלכם, חלקו את הזמן נכון וחשבו על סדרי העדיפויות שהיו לכם עד כה, ועד כמה הם באמת אמורים להשתנות.



מינוס עצום בבנק ובגלל מה?

או קיי, אז השקעתם בביגוד ראוי עבור הדייט הראשון מתוך אתר הכרויות חינם בו מצאתם את האחד/ אחת שלכם. מכאן והלאה אל תתפתו לרכוש בגד חדש לכל פגישה, וזה קורה. תהיו אתם, יחד עם המלתחה שלכם, גם אם היא צנועה. מי שאוהב, יאהב גם עם טישרט מהוה.

נכתב ע”י לילך ק.





תגובה אחת

  1. אלון
    10/04/2015 @ 04:15

    היופי החיצוני הוא כרטיס הביקור שלנו וחשוב לטפח אותו כיוון שבד”כ הוא מוסיף לנו, לפעמים זה עוזר אפילו בתור לבנק :), אבל, אחרי שמכירים מישהו ליותר מ5 דקות חשוב לא פחות היופי הפנימי שלו, וגם על זה אפשר לעבוד…..העיקר שנעשה דברים שבחשבה לאחור נהנה לחשוב עליהם ולא נרצה להחיק אותם, אמר מישהו חכם ומבוגר ממני…..יום נעים לכולם

    Reply

הוספת תגובה