אתר שידוכים הכרויות לדתים “שדך לי”

שדך לי הוא אתר הכרויות דתי הכרויות לדתיים שומרי נגיעה אתר שידוכים לדתיים זיווגים לדתיים אתר שידוכים לבעלי תשובה אתר שידוכים למצוא אהבה לשומרי מסורת הכרויות למסורתיים. מסייע לכם במציאת שידוך. האתר פונה לכלל הקהל הדתי מכל הזרמים.
האתר מהווה מקום מפגש בו תוכלו לנסות למצוא זיווג וזאת באמצעות התאמה על ידי צפייה בפרופילים של בני זוג פוטנציאליים שדומים לכם מבחינת הזרם הדתי, תכונות אופי, מראה ועוד. ניתן לשלוח לחברים אחרים הודעות מקוריות או מובנות מהמאגר. כמוכן, ניתן לשלוח קריצות או אף לשוחח בשליחת מסרים, ניתן להעלות תמונות כך שתוכלו ליצור רושם ראשוני ואחרים יוכלו לבחור בכם. בתקווה להקמת בית בישראל במהרה בימינו.


www.we1soul.com




מצאת שגיאה בעמוד זה? הינך בעל האתר הזה? צרו/י קשר – לחץ כאן!


מספר הגולשים: 7,678 צפייות
דירוג 1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 StarsLoading...


love_24a אתרי הכרויות מומלצים

  • בלו – דייט בלו - דייט

    אתר “בלו-דייט” הוא אתר הכרויות בחינם, שבו ההרשמה וגם השימוש הם בחינם. ההרשמה מתבצעת תוך זמן קצר מאד, ללא ...

  • שדכנט הכרויות שדכנט הכרויות

    האתר הוא אתר הכרויות לדתיים, חרדים, דתיים לאומיים, מסורתיים, אבל גם אתר שידוכים. שדכנט פועל מעל עשור והוא אחד האתרים הגדולים והוותיקים בתחום. ...

  • משאלה של אהבה שהתגשמה משאלה של אהבה שהתגשמה

    לכל בנאדם יש רק משאלה אחת והיא למצוא אהבה אמיתית, כזו שהוא יחזיק איתה לכל החיים. לי כאמור זה לא קרה. ...


love_24aטיפים להכרויות באתרי אינטרנט

heartחיוך אחד קטן משנה הכול
dating_200_018כשאני רואה בחורה מחייכת אני יודע לזהות הרבה דברים עליה. לפי החיוך של בנאדם אפשר ללמוד עליו המון. בנוסף, חיוך משפיע באופן ישיר על הבנאדם היושב מולך. אם אתם בתחילת הדייט – חייכו וגרמו לפרטנר שלכם להרגיש בנוח ולא להתבייש מכם או לחשוב שאתם מתביישים ממנו. אם אתם במהלך שיחה – חייכו וגרמו לפרטנר שלכם להרגיש בנוח לשתף אתכם ולהרגיש שאתם מקשיבים ומתעניינים בו. כמובן שאם אתם כבר בסוף הדייט ורוצים לקדם את הפגישה הבאה חשוב מאוד לשמור על חיוך ואווירה חיובית כדי שהתשובה גם כן תהיה חיובית. חיוך אחד קטן יכול לשנות לכם דייט וחיים שלמים.