אתר הכרויות קומה סנסה

קומה סנסה הוא אתר הכרויות בחינם והוא כלי אינטרנטי אשר דרכו האנשים יכולים להכיר את בני הזוג המתאימים ביתר בקלות. השימוש בקומה סנסה חוסך זמן יקר ואנרגיה בחיפושים מערכת יחסים בין אנשים שמתאימים מלכתחילה. כל המשתמשים מתבקש לענות על שאלון מפורט לגבי עצמם וכן לגבי מה שהם מחפשים בבני הזוג. בהתאם לתשובות, מערכת האתר מבצעת בדיקת התאמה מציגה את בני הזוג הפוטנציאליים.

 
www.comasensa.co.il




מצאת שגיאה בעמוד זה? הינך בעל האתר הזה? צרו/י קשר – לחץ כאן!


מספר הגולשים: 4,805 צפייות
דירוג 1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 StarsLoading...


love_24a אתרי הכרויות מומלצים

  • זה קרה בלי לצפות זה קרה בלי לצפות

    מאז שנפרדתי מיואל, האקס שלי, האמת שאני מחפשת חבר יותר מידי זמן. קשה לי להיות ללא חבר…
    נרשמתי ...

  • היכרויות דיסקרטיות וסטוצים היכרויות דיסקרטיות וסטוצים

    הכרויות דיסקרטיות עבור נשים וגברים או זוגות המעוניינים בקשר אינטימי, מכל המינים והסוגים וללא כל התחייבות. במהלך הזמן התברר שישנם גולשים מעוניינים להכיר אנשים ...

  • משאלה של אהבה שהתגשמה משאלה של אהבה שהתגשמה

    לכל בנאדם יש רק משאלה אחת והיא למצוא אהבה אמיתית, כזו שהוא יחזיק איתה לכל החיים. לי כאמור זה לא קרה. ...


love_24aטיפים להכרויות באתרי אינטרנט

heartהפשטות היא התחכום האולטימטיבי
dating_200_017משפט מאוד מפורסם – "הפשטות היא התחכום האולטימטיבי". אדם המציג את עצמו בפשטות, מתלבש בפשטות, מדבר בפשטות הוא האדם שהכי קל לקרוא והכי נעים להיות בחברתו, הוא משדר צניעות ונעימות. היזהרו רק ממלכודת השעמום – אתם רוצים להיות פשוטים וצנועים לא משעממים. אל תציירו לפרטנר שלכם עולם יפה וספרו לו סיפורים אלא מי שאתם בדיוק – האמת טובה מספיק. התלבשו בפשטות ובצניעות אתם בדייט לא בפגישת עסקים, תשאירו את החליפה בבית אתם צריכים להיות נינוחים. ודברו בפשטות גם אם יש לכם ציון פסיכומטרי ממש גבוה, ייתכן והבנאדם שמולו אתם יושבים לא מכיר את השפה שלכם וירגיש נחות מכם.